Наш баннер |
Виховна робота
Виховна система школи розроблена відповідно до Закону Україну «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, Статуту школи. Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідеї гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору. В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина – патріота своєї країни, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя. Характер виховання повинен передбачати глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини. Напрямки виховної роботи школи:- громодянське виховання; - родинно-сімейне виховання; - військово-патріотичне виховання; - трудове виховання; - художньо-естетичне виховання; - моральне виховання; - екологічне виховання; - превитивне виховання; - формування здорового способу життя; - сприяння творчому розвитку особистості.
Завдання виховної діяльності школи:
- забезпечення визнання суспільством особистості дитини абсолютною цінністю; - втілення в роботі концептуальних основ гуманітарного виховання; - визначення виховуючого середовища; - створення програм виховання учнів; - забезпечення реалізації нових підходів до організації виховного процесу: систематично – структурованого, культорологічного, організаційно – діяльнісного, особистісно орієнтовного; - оргвнізація діяльності колективу, робота з органом самоврядування;
Робота з батьками Чільне місце у вихованні дитини завжди відводилося сім’ї, а тому співпраця з батьками мала кілька стратегічних напрямків:
|