Наш баннер |
2016-2021 н.р. «Особистісно зорієнтований підхід як умова розвитку та формування навчально-пізнавальної діяльності учнів» МЕТА : створити психолого-педагогічні умови для розвитку та формування мотиваційної сфери учнів молодшого, середнього та старшого шкільного віку для формування навчально-пізнавальної діяльності Завдання: Дидактичні: *формування інтелектуально – пізнавальних здібностей; *розвиток мотивації кожного суб’єкта навчання; *розвиток практично-дослідницьких навичок учнів; *забезпечення та стимулювання саморозвитку й само актуалізації особистості; *підвищення рівня навчальних досягнень Педагогічні: *системне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують особистісно зорієнтований підхід до учнів: а) технології інтерактивного навчання; б) технології проектів; в) технології критичного мислення; г) ігрових технологій; д) інформаційних технологій; е) технологій диференційованого навчання Управлінські *модернізація навчально-матеріальної бази як обов’язкової умови підвищення продуктивності освіти; *створення умов для професійного розвитку педагогів і їх мотивації до самоосвітньої діяльності; *створення системи стимулювання творчої діяльності педагогів та учнів; *створення умов для формування системи особистісних компетентностей і цінностей дітей Основні етапи роботи над єдиною науково-методичною темою Діагностика проблеми 1. Аналіз результатів педагогічного процесу: *аналіз науково-методичної роботи школи *діагностування педагогів для вивчення рівня їхньої професійної компетентності *анкетування учнів і батьків 2. Виявлення НМП(науково-методичної проблеми), обґрунтування її актуальності для педагогічного колективу 3. Створення творчої групи для опрацювання й систематизації результатів анкетування, діагностування й вироблення мети, завдань, методів реалізації вибраної проблемної теми 4. Обговорення й затвердження єдиної науково-методичної проблеми напедагогічній раді 5. Складання плану роботи над єдиною НМП на 5 років Теоретичне обґрунтування проблеми 1. Ознайомлення педколективу з аналітичним матеріалом щодо визначення проблемної теми 2. Вивчення науково-методичної літератури з проблеми 3. Ознайомлення педколективу з досягненнями психолого-педагогічної науки, перспективним педагогічним досвідом з цієї проблеми 4. Створення творчої групи з планування запропонованих завдань 5. Складання програми дослідження визначеної проблеми 6. Підготовка та проведення засідань педради 7. Визначення провідних напрямів діяльності МО щодо реалізації проблемної теми 8. Оформлення довідково-інформаційних матеріалів
Структура методичної роботи по реалізації науково-методичної проблеми: 2016-2017 н.р. Теоретичне вивчення проблеми. 2017-2018 н.р. Науково-практичне опанування проблеми. 2018-2019 н.р. Мобілізація зусиль педколективу на реалізацію теми. 2019-2020 н.р. Узагальнення результатів роботи над проблемною темою. 2020-2021н.р. Моніторинг впровадження науково-методичної проблеми, її впоив на підвищення якості навчально-виховного процесу та саморозвитку особистості педнрацівників.
|