У навчальному закладі працює 3 предметних методичних об’єднань та методичне об’єднання класних керівників:
Методичне об’єднання – одна з основних організаційних форм групової науково-методичної роботи в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
Основні завдання методичного об’єднання:
- вивчення й аналіз навчальних програм, підручників, інструктивних та методичних листів Міністерства освіти і науки;
- діагностування педагогів з питань навчання й виховання з метою визначення напрямів діяльності методичного об’єднання;
- обговорення актуальних питань освітнього процесу;
- аналіз якості знань, умінь та навичок, виявлення та пошук шляхів подолання труднощів під час вивчення окремих тем (розділів) начальних програм з предмета;
- ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом, упровадження його в практику роботи;
- аналіз уроків, виховних заходів, результатів участі учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах, захисті науково-дослідницьких робіт МАН;
- складання й затвердження тестів та різнорівневих завдань для перевірки навчальних досягнень з предмета;
- складання й затвердження завдань І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсів;
- розгляд календарного планування вчителів, плану проведення декад або тижнів;
- виготовлення наочних посібників, моделювання уроків, розв’язання педагогічних задач і ситуації;
- ознайомлення з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури;
- обговорення досягнень психолого-педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду;
- звіт учителів про участь у міських методичних заходах, про проходження курсів підвищення кваліфікації;
- проведення творчих звітів учителів, які атестуються або з метою пропаганди перспективного педагогічного досвіду;
- внесення пропозиції щодо змін до білетів і завдань державної підсумкової атестації ( 9 клас).