
	 
	Науково-методична  проблема методичного об'єднання: «Формування всебічно розвиненої, гармонійної особистості, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з моральноетичними принципами; інноватора, здатного змінювати навколишній світ на краще, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя»
	 
	Завдання методичного об'єднання класних керівників:
	- 		Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки.
- 		Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.
- 		Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями щодо форм і методів роботи.
- 		Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних керівників.
- 		Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.
- 		Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.