Науково-методична проблема методичного об'єднання: «Формування всебічно розвиненої, гармонійної особистості, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з моральноетичними принципами; інноватора, здатного змінювати навколишній світ на краще, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя»
Завдання методичного об'єднання класних керівників:
- Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки.
- Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.
- Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями щодо форм і методів роботи.
- Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних керівників.
- Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.
- Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.