Наш баннер |
Складання психолого-педагогічної характеристики класу:
Програма вивчення класного колективу.
· Склад учнів за віком, з них скільки хлопчиків і дівчаток. · Історія класу і його традиції. · Загальна характеристика успішності і дисципліни. · Відмітки неповні, неблагонадійні сім’ї. · Зв’язки класу з іншими групами і колективами.
· Мета, зміст і мотиви основних видів колективної діяльності. Атмосфера в класі. · Рівень загального розвитку учнів, широта інтересів. Характеристика професійних інтересів, любимі уроки класу. Позитивні і негативні прояви взаємодії і взаємодопомоги в навчальній роботі. Домінуючі мотиви учіння. · Інтерес класу до мистецтва, літератури, спорту тощо.
· Коротка характеристика активу класу. Вимогливість до себе та до інших, авторитетність. · Взаємовідношення учнів з активом класу. · Чи є у класі угрупування, які з них більш авторитетні і чому? · Чи є у класі пасивні учні, їх характеристика? Причини пасивності.
· Чи знаходять учні спільну мову при розв’язанні загально класних проблем? · Як сприймаються критичні зауваження з боку учнів класу та інших учнів? · Спостерігається критичне усвідомлення недоліків і намагання до їх виправлення? · Загальна інтелектуальна активність класу.
· Емоційний тон класу: доброзичливість, симпатії, уважність, чуйність один до одного, сумісні переживання успіхів і невдач всього класу. · Регулювання своїх емоцій. · Загальна емоційна атмосфера класу.
· Чи здатні учні класу до подолання труднощів і перешкод? · Колектив класу швидко і усвідомлено виконує загально прийняте рішення. · Чи можуть учні довго, напружено виконувати поставлену задачу і доводити її до кінця? · Чи спостерігається в класі постійна готовність до подолань труднощів.
· Вплив особистості класного керівника, вчителів на відношення в класі. · Авторитет дорослих (класний керівник, вчителі) серед учнів класу. · Здійснення індивідуального підходу до учнів. Загальні висновки Дати характеристику рівня розвитку класного колективу. Виділити позитивне і негативне в організації колективу класу. Рекомендації щодо подальшої роботи класного керівника з класом. |