Наш баннер |
Відкритий урок з зарубіжної літератури в 7 класі21 січ. 2025
з теми "О. Генрі. «Останній листок». Мистецтво бути людиною. Гімн людині, що здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана"
Сьогодні 21 січня в рамках атестації учителя української мови та літератури Єленко Тетяни Анатоліївни, був проведений відкритий урок з зарубіжної літератури в 7-му класі з теми «О. Генрі. «Останній листок». Мистецтво бути людиною. Гімн людині, що здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана». Мета уроку – звернути увагу учнів на твір, в якому лунає гімн людині, яка здатна на самопожертву заради свого ближнього, проаналізувати образ Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий шедевр митця), уславити людську доброту. Початок уроку був цікавим і незвичним завдяки вправі "Яке ти сонечко?", яка дозволила вчителю визначити емоційний стан учнів . Це створило атмосферу довіри та підготувало їх до ефективної плідної роботи. Урок був інтерактивним та надзвичайно пізнавальним. Здобувачі освіти мали змогу визначити тему уроку за допомогою кроссенсу; розгадавши ребуси, назвати головних героїв новели; попрацювати в парах, відповідаючи на тестові запитання за змістом твору. Під час мозкового штурму діти активно згадували теоретичні відомості про жанрові особливості новели та елементи композиції, що допомогло їм успішно виконати інтерактивні вправи в ClassTime та learningapps. Струц В. підготував цікаве повідомлення про Мойсея, і це дало змогу учням дати відповідь на запитання: чому письменник порівнює Бермана саме з Мойсеєм? Ляшенко А. мала випереджальне завдання: розповісти про плющ. І саме її повідомлення допомогло здобувачам освіти зрозуміти, чому саме плющ потрапив у поле зору письменника, а не якась інша рослина. Діти із задоволенням співпрацювали з учителем: відповідали на запитання, визначали композицію твору, обирали риси героя з «хмари слів», складали алгоритмізований вірш (діаманту), встановлювали послідовнісь подій у творі, вставляли пропущені слова ( вправа «Чи уважний ти читач?»), пояснювали афоризми. На уроці Тетяна Анатоліївна уміло здійснювала перехід від одного виду роботи до іншого, що стимулювало активну діяльність здобувачів освіти. Цікавим є і домашнє завдання: діти мають змогу попрацювати творчо (створити комікс чи мультфільм за допомогою сервісу Toonytoo; або уявити себе журналісом і взяти інтерв’ю у одного з героїв ноели; чи змінити кінцівку твору,де головний герой залишається живим). Поєднання музики, невимушеного спілкування та творчості дало змогу отримати всім присутнім позитивні емоції та зрозуміти, що які б негаразди не траплялися на життєвому шляху, не треба опускати руки.
|