Приватний інноваційний вищий навчальний заклад IV рівня акредитації в місті Дніпро, Україна. Якісна освіта, що відповідає міжнародним стандартам.

Євроінтеграційний портал

Україна-НАТО

https://vrzzso.blogspot.com/

https://abetkabezpeki.blogspot.com/

http://leontyev.net







Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні



Наш баннер

http://svyatschool.com.ua

Відкритий урок з зарубіжної літератури в 7 класі

21 січ. 2025
з теми "О. Генрі. «Останній листок». Мистецтво бути людиною. Гімн людині, що здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана"

Сьогодні 21 січня в рамках атестації учителя української мови та літератури Єленко Тетяни Анатоліївни, був проведений відкритий урок з зарубіжної літератури в 7-му класі з теми «О. Генрі. «Останній листок». Мистецтво бути людиною. Гімн людині, що здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана».

Мета уроку – звернути увагу учнів на твір, в якому лунає гімн людині, яка здатна на самопожертву заради свого ближнього, проаналізувати образ Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий шедевр митця), уславити людську доброту.

Початок уроку був цікавим і незвичним завдяки вправі "Яке ти сонечко?", яка дозволила вчителю визначити емоційний стан учнів . Це створило атмосферу довіри та підготувало їх до ефективної плідної роботи.

Урок був інтерактивним та надзвичайно пізнавальним. Здобувачі освіти мали змогу визначити тему уроку за допомогою кроссенсу; розгадавши ребуси, назвати головних героїв новели; попрацювати в парах, відповідаючи на тестові запитання за змістом твору.

Під час мозкового штурму діти активно згадували теоретичні відомості про жанрові особливості новели та елементи композиції, що допомогло їм успішно виконати інтерактивні вправи в ClassTime та  learningapps. Струц В. підготував цікаве повідомлення про Мойсея, і це дало змогу учням дати відповідь на запитання: чому письменник порівнює Бермана саме з Мойсеєм? Ляшенко А. мала випереджальне завдання: розповісти про плющ. І саме її повідомлення допомогло здобувачам освіти зрозуміти, чому саме плющ потрапив у поле зору письменника, а не якась інша рослина.

Діти із задоволенням співпрацювали з учителем: відповідали на запитання, визначали композицію твору, обирали риси героя з «хмари слів», складали алгоритмізований вірш (діаманту), встановлювали послідовнісь подій у творі, вставляли пропущені слова ( вправа «Чи уважний ти читач?»), пояснювали афоризми. 

На уроці Тетяна Анатоліївна уміло здійснювала перехід від одного виду роботи до іншого, що стимулювало активну діяльність здобувачів освіти. Цікавим є і домашнє завдання: діти мають змогу попрацювати творчо (створити комікс чи мультфільм за допомогою сервісу Toonytoo; або уявити себе журналісом і взяти інтерв’ю у одного з героїв ноели; чи змінити кінцівку твору,де головний герой залишається живим).

Поєднання музики, невимушеного спілкування та творчості  дало змогу отримати всім присутнім позитивні емоції та зрозуміти, що  які б негаразди не траплялися на життєвому шляху, не треба опускати руки.

Фоторепортаж