Євроінтеграційний портал

Україна-НАТО

https://vrzzso.blogspot.com/

https://abetkabezpeki.blogspot.com/

http://leontyev.net







Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні



Наш баннер

http://svyatschool.com.ua

Азимут магнітний і його визначення. Визначення азимута на місцевий предмет і напрямку руху за азимутом. Складання опису місцевості.""

16 лют. 2024
Відкритий урок з предмета "Захист України" в 10 класі

16 лютого в рамках атестації вчителя  Падалка Миколи Петровича, був проведений відкритий урок з предмета "Захист України" в 10-му класі,  з теми «Азимут магнітний і його визначення. Визначення азимута на місцевий предмет і напрямку руху за азимутом. Складання опису місцевості».

Мета уроку, яка була сформульована – ознайомлення учнів з основами військової топографії, узагальнення та систематизація знань про визначення географічних та прямокутних координат за топографічними картами, розвиток ініціативи та кмітливості, формування навичок дій у комплексі з усіх питань у єдиній тактичній обстановці та обґрунтування необхідності знання основ топографії для виконання бойового завдання, була досягнута на високому рівні.

Впровадження в навчальний процес відео та практичних вправ із застосуванням аркуша паперу, олівця та транспортира дозволило учням отримати практичні навички визначення азимуту. Важливим аспектом є те, що учні отримали можливість не тільки слухати та сприймати інформацію, але й застосовувати її на практиці. Це сприяє глибшому засвоєнню матеріалу та формуванню навичок самостійної роботи.

Крім того, учасники уроку вчилися працювати у єдиній тактичній обстановці, що розвиває командний дух та важливі навички співпраці. Такий підхід відповідає вимогам сучасного освітнього процесу, де акцент робиться на розвиток критичного мислення, комунікативних навичок та практичного застосування знань.

У результаті, можна визначити, що мета уроку була досягнута в повному обсязі. Учні не лише отримали фундаментальні знання з азимуту, його визначення та використання в топографії, але й змогли успішно застосовувати їх у практичних вправах . Важливо відзначити, що відео та інтерактивні методи навчання допомогли зробити матеріал більш доступним і цікавим для учнів. Такий підхід сприяє не лише засвоєнню теоретичних знань, а й розвиває практичні навички, необхідні для виконання бойових завдань.

Фоторепортаж