Євроінтеграційний портал

Україна-НАТО

https://vrzzso.blogspot.com/

https://abetkabezpeki.blogspot.com/

http://leontyev.net







Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні



Наш баннер

http://svyatschool.com.ua

Повсякденне життя та культура у XvIII – першій половині XIX ст

6 груд. 2023
Відкритий урок з історії України в 9 класі

Сьогодні 06 грудня в рамках атестації вчителя історії Романюк Тетяни Вікторівни, був проведений відкритий урок в 9-му класі, з теми «Повсякденне життя та культура у XVIII – першій половині XIX ст.».

Актуалізація знань на початку уроку була проведена дуже ефективно за допомогою інтерактивної вправи, що дозволило учням швидко відновити свої знання та підготувати їх до основної частини уроку.

У ході уроку використовувалися різні методи та прийоми роботи з учнями: пояснення, розповідь, бесіда, робота з підручником, робота з відео, робота з онлайн-дошкою. Ці методи дозволили досягти поставлених на урок цілей.

На уроці були використані відео "Софіївський парк в Умані" і "Національний музей народної архітектури та побуту України м. Пирогово". Ці відео доповнили та оживили матеріал уроку, зробили його більш цікавим і захоплюючим для учнів.

Учні активно працювали на уроці. Вони відповідали на запитання вчителя, виконували завдання, виступали з доповідями. 

Завдяки використанню онлайн дошки Padlet на підсумках уроку, учні мали можливість обмінюватися враженнями, висловлювати свої думки та доповнювати отримані знання.

У ході уроку були досягнуті всі поставлені цілі. Учні отримали нові знання про повсякденне життя українського народу у XVIII – першій половині XIX ст. Вони змогли порівняти явища повсякденного життя українського населення у складі Російської та Австрійської імперій. Учні розвинули вміння та навички самостійної роботи, уміння аналізувати, порівнювати та узагальнювати, сформували компетентнісну оцінку, використовуючи критичне мислення. У них зріс інтерес до вивчення повсякденного життя українського народу.

Урок проведений на високому рівні. Учитель добре підготувався до уроку, продумав його структуру та методи роботи з учнями. Урок був цікавим і змістовним, учні були зацікавлені в отриманні нових знань.

Фоторепортаж