Євроінтеграційний портал

Україна-НАТО

https://vrzzso.blogspot.com/

https://abetkabezpeki.blogspot.com/

http://leontyev.net







Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні



Наш баннер

http://svyatschool.com.ua

Предметні тижні

 

Предметні тижні у школі — одна з найцікавіших форм організації освітнього процесу. Це можливість і для вчителя, і для учнів проявити свої багатогранні здібності. Предметні тижні, спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів, поглиблення їхніх знань з одного чи кількох суміжних навчальних предметів.

 

Розклад предметних тижнів на 2023-2024 н.р.

 

Звіти з предметних тижднів:

Тиждень фізичної культури (Олімпійський тиждень) - 04.09.2024 - 10.09.2024.10.2023

Тиждень початкових класів - 16.10.2023 - 20.10.2023

Тиждень української мови та літератури - 23.10.2023 - 29.10.2023

Тиждень Історії та Права - 04.12.2023 - 10.12.2023

Тиждень ЗСУ - 04.12.2023 - 10.12.2023

Тиждень Трудового навчання - 18.12.2023 - 22.12.2023

 

Положення про предметні тижні

1. Загальні положення

1.1. Предметний тиждень — це комплекс навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, поглиблення їхніх знань із навчальних предметів, а також збагачення фахового досвіду вчителів.

1.2. Предметні тижні проводять із різних навчальних предметів (як одного навчального предмета, так і кількох).

1.3. Для участі у заходах запрошують колег, творчі колективи школи, батьків і громадськість.

2. Завдання і функції предметних тижнів

2.1. Основними завданнями предметних тижнів є такі:

  • забезпечити сприятливі умови для вивчення рівня навчальних досягнень учнів, пошуку та виявлення обдарованих учнів; 
  • поглиблювати знання учнів, стимулювати їхню активну інтелектуальну та творчу діяльність;
  • підвищувати інтерес        учнів до навчальних предметів,    зокрема профільних;
  • сприяти усвідомленню учнями інтегративних зв'язків між навчальними предметами;
  • розвивати в учнів комунікативні навички, ініціативність, уміння працювати в команді;
  • сприяти навчальній, громадсько-організаційній, культурно-мистецькій діяльності учнів;
  • забезпечити комфортну атмосферу для виховування в учнів взаємоповаги, толерантності, відповідальності.

​2.2. Функції предметних тижнів:

  • організаційна — проведення предметних тижнів дає змогу запровадити інноваційні прийоми в навчально-виховний процес, удосконалити

організаційні здібності вчителів і учнів;

  • діагностична — проведення предметних тижнів дає змогу отримати оперативну інформацію про професійний розвиток учителів та особистісний розвиток учнів;
  • моделювання — планування предметних тижнів передбачає врахування нових форм навчально-виховної діяльності;
  • популяризаторська — зміст предметних тижнів спрямований на інформування учнів про новітні досягнення в галузі науки і техніки.

3. Порядок проведення предметного тижня

3.1. Предметний тиждень проводять відповідно до річного плану роботи школи.

3.2. План підготовки та проведення предметного тижня погоджують із заступником директора з навчально-виховної роботи не пізніше ніж за 5 днів до проведення заходу.

3.3. Організатором предметного тижня є шкільне методичне об'єднання.

3.4. Учасниками предметного тижня є:

  • вчителі-предметники, які викладають один чи кілька навчальних предметів, яким присвячено предметний тиждень;
  • учні, які вивчають один чи кілька навчальних предметів, яким присвячено предметний тиждень;
  • спеціалісти, студенти вишів, батьки та інші особи (за попереднім погодженням із директором).

3.5. ​У межах предметного тижня проводять:

  • предметні олімпіади;
  • нетрадиційні уроки; 
  • Дні інтеграції;
  • позакласні заходи на паралелі певних класів.

3.6. Кожний предметний тиждень обов'язково має інформаційне забезпечення. Проведення предметного тижня супроводжують наочною інформацією, що розташовують в різних приміщеннях школи (за попереднім погодженням із заступником директора з навчально-виховної роботи).

3.7. Проведення заходів анонсують на сайті школи.

3.8. У день проведення заходу, після його завершення, на шкільному сайті має бути розміщена відповідна інформація.

4. Підбиття підсумків

4.1. За підсумками предметного тижня найбільш активних учителів і учнів нагороджують грамотами.

4.2. По завершенні предметного тижня на засіданні методичного об'єднання аналізують результати заходів, що проводять у межах предметного тижня.

4.3. За підсумками предметного тижня заступнику директора з навчальновиховної роботи вчителі-предметники і члени методичного об'єднання надають такі документи:

  • плани відкритих заходів;
  • результати аналізування заходів, що проходили в межах предметного тижня.

4.4. Керівник шкільного методичного об'єднання за результатами предметного тижня готує папку із такими документами:

  • план проведення предметного тижня;
  • плани, конспекти, сценарії всіх заходів у межах предметного тижня;
  • роздруковані фотографії;
  • презентація, створена в програмі PowerPoint (електронна або друкована версія).