Наш баннер |
Відкритий урок з інформатики11 лист. 2024
У рамках двотижневика педагогічної майстерності
У рамках двотижневика педагогічної майстерності вчителів 11.11.2024 р. в 7 класі вчителем інформатики Леонтьєвим Дмитром Олександровичем був проведений відкритий урок з теми: «Розгалуження в Python». Урок був організований на високому рівні і дійсно захопливий. Вчитель продемонстрував високий професіоналізм, використовуючи інноваційні методи викладання, які привертали увагу учнів та підтримували їх інтерес протягом усього уроку. На початку уроку Дмитро Олександрович використав інтерактивний сервіс Mentimeter для опитування про настрій учнів, що створило дружню атмосферу для навчання. Інтерактивний підхід включав історичну подорож із місіями, де учні разом із персонажами Калькулі та Олівчиком вивчали умовні оператори Python. Змагання на порталі "Всеосвіта" створило елемент суперництва, який мотивував учнів працювати старанніше. Інтерактивна вправа на платформі Wordwall допомогла учням виправити свої помилки та зрозуміти, де вони зробили неточності. Під час створення програми учні використовували чат-бот штучного інтелекту, розроблений вчителем, що дозволило отримати додаткову підтримку та пораду в режимі реального часу. Це забезпечило високий рівень залученості учнів у процес навчання. В кінці уроку вчитель провів рефлексію з використанням сервісу Mentimeter, де учні висловлювали свої враження від уроку та оцінювали свій прогрес. Це дало змогу вчителю зрозуміти, наскільки ефективно був засвоєний матеріал, і зробити висновки для подальшого навчання. Урок залишив позитивне враження. Дмитро Олександрович продемонстрував не тільки знання предмету, але й вміння створити захопливу та інтерактивну атмосферу, де кожен учень відчув себе важливим учасником навчального процесу. Урок сприяв формуванню алгоритмічного мислення та практичних навичок програмування у учнів. |