Євроінтеграційний портал

Україна-НАТО

https://vrzzso.blogspot.com/

https://abetkabezpeki.blogspot.com/

http://leontyev.net







Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні



Наш баннер

http://svyatschool.com.ua

Складання психолого-педагогічної характеристики класу:

 

Програма вивчення класного колективу.

  1. Загальні відомості про клас.

·    Склад учнів за віком, з них скільки хлопчиків і дівчаток.

·    Історія класу і його традиції.

·    Загальна характеристика успішності і дисципліни.

·    Відмітки неповні, неблагонадійні сім’ї.

·    Зв’язки класу з іншими групами і колективами.

  1. Спрямованість класу як колективу.

·    Мета, зміст і мотиви основних видів колективної діяльності. Атмосфера в класі.

·    Рівень загального розвитку учнів, широта інтересів. Характеристика професійних інтересів, любимі уроки класу. Позитивні і негативні прояви взаємодії і взаємодопомоги в навчальній роботі. Домінуючі мотиви учіння.

·    Інтерес класу до мистецтва, літератури, спорту тощо.

  1. Організаційна структура класу як колективу.

·    Коротка характеристика активу класу. Вимогливість до себе та до інших, авторитетність.

·    Взаємовідношення учнів з активом класу.

·    Чи є у класі угрупування, які з них більш авторитетні і чому?

·    Чи є у класі пасивні учні, їх характеристика? Причини пасивності.

  1. Інтелектуальна єдність класу.

·    Чи знаходять учні спільну мову при розв’язанні загально класних проблем?

·    Як сприймаються критичні зауваження з боку учнів класу та інших учнів?

·    Спостерігається критичне усвідомлення недоліків і намагання до їх виправлення?

·    Загальна інтелектуальна активність класу.

  1. Емоційна єдність класу.

·    Емоційний тон класу: доброзичливість, симпатії, уважність, чуйність один до одного, сумісні переживання успіхів і невдач всього класу.

·    Регулювання своїх емоцій.

·    Загальна емоційна атмосфера класу.

  1. Вольова єдність класу.

·    Чи здатні учні класу до подолання труднощів і перешкод?

·    Колектив класу швидко і усвідомлено виконує загально прийняте рішення.

·    Чи можуть учні довго, напружено виконувати поставлену задачу і доводити її до кінця?

·    Чи спостерігається в класі постійна готовність до подолань труднощів.

  1. Керівництво класом як колективом.

·    Вплив особистості класного керівника, вчителів на відношення в класі.

·    Авторитет дорослих (класний керівник, вчителі) серед учнів класу.

·    Здійснення індивідуального підходу до учнів.

Загальні висновки

Дати характеристику рівня розвитку класного колективу.

Виділити позитивне і негативне в організації колективу класу.

Рекомендації щодо подальшої роботи класного керівника з класом.