Наш баннер |
Тема: «Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення прикметників»29 лист. 2019
Відкритий урок-дослідження з української мови у 4 -А класі. Вчитель Чурсіна В.О.
29 листопада у 4-а класі відбувся відкритий урок-дослідження з української мови. Тема: «Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення прикметників». На уроці учні працювали у дослідницько-творчій лабораторії, спробували себе у ролі наукових співробітників, юних творців та дослідників української мови. Мета дослідження: дізнатися, чи існують прикметники-синоніми та прикметники-антоніми; навчитися розрізняти прикметники, вжиті в прямому і переносному значенні; визначити роль прикметника в мовленні; розвивати творче мислення, уяву, увагу, вміння аналізувати, порівнювати. Цікавим моментом для дітей був прихід професора з завданням у пробірках, яке потрібно було виконати в групах. Урок для дітей був не тільки корисним, а й незвичним і цікавим! Прикметники – це частина мови, Без неї нам не обійтись. Ти вслухатись в слово пречудове Йому, як другові, всміхнись.
|