Наш баннер |
Відкритий урок з геометрії22 лист. 2024
з теми: "Трапеція. Вписані та описані чотирикутники"
У рамках двотижневика педагогічної майстерності вчителів 22.11.2024 р. в 8 класі вчителем математики Жуіковою Оленою Миколаївною був проведений відкритий урок з теми: «Трапеція. Вписані та описані чотирикутники». Урок геометрії, проведений у 8 класі, пройшов в атмосфері творчого пошуку та активного навчання, яке охопило підсумок вивченої теми "Трапеція. Вписані та описані чотирикутники". Початок уроку був цікавим і нетривіальним завдяки вправі "Настрій крота", яка дозволила вчителю визначити емоційний стан здобувачів освіти. Це створило атмосферу довіри та підготувало їх до ефективної роботи. Під час мозкового штурму здобувачі освіти активно згадували теоретичні аспекти теми, що сприяло актуалізації знань та формуванню команди однодумців. Інтерактивне онлайн-змагання за допомогою сервісу ClassTime викликало справжній інтерес і змагання серед здобувачів освіти. Такий підхід дозволив учасникам закріпити знання у формі гри та швидко визначити прогалини у розумінні теми. Особливе враження справила розповідь вчителя про трапеції у реальному житті. Це допомогло здобувачам освіти побачити практичне застосування геометрії, що значно підвищило їх мотивацію до вивчення. Використання сервісу Geogebra для розв’язання задачі візуалізувало процес і зробило його більш зрозумілим. Спільне розв’язування задач сприяло розвитку критичного мислення та командної роботи. Дуже корисними були вправи на застосування теорем про кути за допомогою сервісу Transum, які поглибили навички здобувачів освіти у роботі з теорією. На завершення, вправа з тренування пам’яті за допомогою сервісу Wordwall дала змогу здобувачам освіти закріпити вивчений матеріал у невимушеній формі. Урок відзначався високим рівнем інтерактивності, використанням сучасних технологій і вмотивованістю здобувачів освіти. Вчителю вдалося створити комфортне середовище для навчання, де кожен зміг проявити себе та покращити свої знання. Це був яскравий приклад того, як можна ефективно підсумувати вивчену тему та зацікавити здобувачів освіти у геометрії. |